6 mars 2009

Vilken status!

Jag försår mig inte på hockeyn! Kanske är det mig det är fel på? Nu flyttar man hela sista kvalserieomgången för att Hammarby och Örgryte spelar en träningsmatch.

Jag förstår helt och fullt de säkerhetsmässiga skälen, men för mig är det att nedvärdera sitt eget arrangemang. Nog tusan hade Hammarby gått med på att flytta träningsmatchen! Och hade man inte gjort det hade det varit för jäkligt.

Nu blir det ju inte aktuellt att diskutera det. Hockeyn viker ned sig.

 Eniro - sälj ut Din hockeystatus här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visserligen anser jag inte hockey vara mycket för världen men du har helt rätt. En träningsmatch borde inte stå i vägen för en hel tävlingsomgång i hockey.

Unknown sa...

Hej Ola,
ja hockeyn blir jag inte klok på. På något sätt har dom något lillebrorskomplex mot allt och alla - främst fotbollen.

Bookmark and Share